Spell!

Grundlurad. Det är verkligen helt sjukt hur skenet kan bedra, och det är också helt sjukt hur blåögd jag är trots att jag är så brunögd. För ett par månader sedan var jag helt säker på att du i princip måste vara guds bästa skapelse. Men jöööösses vad fel jag hade! Du ljuger, du bedrar, du leker och du manipulerar. Och sedan, när du väl fått som du vill, då fortsätter du att ljuga för att behålla det du lyckats ha kvar.
    Tycker du borde börja tala lite sanning innan du fortsätter ditt låtsasliv. För det där kommer att bli ett rent jävla helvete om du låter det fortsätta som det gör. Du är en idiot och jag känner mig åter igen helt galet smutsig. Så en dusch på det här bara, sedan lägger jag det åt sidan.



Sofie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0