Ordinary sunday

Huuuuga, grått och tråkigt. Vaknade vid elva av ett sms och efter det kunde jag inte somna om. Kändes dock meningslöst att kliva upp av någon anledning. Men till slut tog jag mig i kragen och klev upp och åt frukost framför Robinson. Tycker verkligen inte om det programmet längre. Precis som alla dokusåpor var det bäst första och kanske andra säsongen, sedan har det bara gått utför med alla pakter och skit. Usch.
    Vid två åkte jag och mamma till Nyland och handlade och sedan åkte vi och solade. Nya rör i Nyland nu så vi tänkte testa. Och jämarns vad varmt det var! Det var en annan som solade alldeles innan mig så det var glödhett. 20 minuter av näst intill olidlig pina, haha. Men jag bet ihop som den äkta kämpe jag är ;)
    Jag har lovat mamma att jag skulle städa mitt rum i kväll, men jag måste faktiskt plugga vardagsjuridik? Så städningen får nog vänta tills i morgon den... Eller kanske tills nästa vecka? ;) Haha nej men allvarligt, jag måste ta tag i det. Ser riktigt bedrövligt ut nu. Men jag vet liksom inte var jag ska börja :D
    Nu ska jag i alla fall titta på vänner, hejdå!

This is real, this is me. I'm exactly where I'm supposed to be now.




Sofie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0