Laddar för myskväll

Min kebabrulle ligger och kallnar inne i köket så jag får fatta mig lite kort här. Eller nej, det kan väl inte jag kanske. Men jag ska göra mitt bästa!
    I dag har jag jobbat heeela dagen, orkade verkligen inte kliva upp i morse egentligen. Men jag blev tvungen eftersom mamma ringde varannan minut och frågade om jag var vaken. Jag åt frukost, sminkade mig lite och sedan körde jag in till Kramfors. Med mamma till höger om mig så klart. Hon tyckte jag var duktig sa hon! Hade till och med sagt det till pappa då hon kom hem. Dagen har i alla fall gått rätt fort. Jag började åtta och slutade fem, och sedan körde jag hem till Bjärtrå igen.
    I kväll ska jag titta på Eurovision song contest. Och jag tycker det ska bli superkul! Jag skaffar mig alltid alldeles för höga förhoppningar inför den där jäkla tävlingen. Och varje år säger jag "Jag tänker inte titta nästa år". Ändå sitter jag alltid här, lika nervös som året innan ;) Men ja, jag tycker bara om känslan. Och jag har köpt en massa godsaker att äta i kväll så detta kommer bli great.
    Men jag känner mig alldeles dyngig efter dagen på Konsum så jag ska ta och hoppa in i duschen (efter att jag ätit rullen så klart), sedan dra på mig myskläder och bänka mig. Det börjar ju faktiskt typ snart?!
    Jaja, återkommer nog i kväll, hejdå.



Sofie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0