Givande dag! (åtminstone för en Sof)

Ja det var värre för min kära moder i dag. Hon åkte dit för att köpa kläder, till sig själv. Hon åkte hem och hade köpt kläder, till mig ;) Eller ja, hon köpte någon skjorta till sig själv med men, haha. Och så köpte jag en parfym också! Så jag kom hem med en ny parfym, en kuvertväska till balen, ett par skor, en sommarjacka och ett par jeansshorts. Fick lite dåligt samvete där ett tag faktiskt. Men! Mamma har inte betalat allt det där utan jag har lånat lite också, som hon ska få igen så fort cashen rullar in så att säga ;) Dessutom var vi in på barnens hus en snabbis för att uträtta ett ärende å Magdas vägnar! Haha, förklaring får ni be henne om.
    Jag körde våran S80 hem ifrån Nyland och det kändes skitbra. Lektionen igår gick verkligen åt fanders och jag fick motorstopp efter motorstopp. Så det kändes skönt att det gick bra i dag då, återfick lite av självförtroendet liksom ;) Nu måste jag bara gå in till Sven på bilskolan någon dag framöver så jag kan höra med han om uppkörning osv.
    Nu ska jag snart gå och titta på Glamour och sedan tror jag vi åker in till Kramfors och solar. Det var nämligen upptaget i Nyland hela kvällen så då slår vi på stort! Haha. Och för er andra som, precis som Emma, tycker att jag solar mycket nu så beror det helt enkelt på balen. Cancer eller inte, jag tänker se fräsch ut på balen, och därmed basta! ;D Dessutom kan jag inte med de där brun utan sol-produkterna. Jag blir alltid randig ändå, hur noga jag än smörjer och har mig. Så eftersom solen inte riktigt vill som jag vill, så blir solariet min enda utväg.
    Jaja, ska sluta bjäbba, Glamour börjar om tio minuter tror jag, så jag ska gå ut och öva på att gå i mina skor. Haha! Jag känner mig verkligen tragisk. Men bjuppar på det jag :) Adiós!




Sofie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0