Five minutes behind

Kul, jag har just löst mysteriet till hur jag kunde missa bussen igår utan att tycka att det var konstigt. Klockan i köket brukar alltid gå ett par minuter för fort, vilket jag ju såklart är van. Nu har fanskapet antingen ställt om sig själv eller så har någon varit där och petat på den. Och numera går den fem minuter för sakta! Så jag missade minsann bussen i dag igen då jag inte tittade på klockan alls förrän den stod på 07:40. Så nu är min sötmomma på väg hit och hämtar mig. Ringde och väckte henne gjorde jag också :( Men ja, det är fasen inte mitt fel!
    Men det blev ingen bra start på dagen för undertecknad i alla fall. Hejdå.




Sofie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0