Fight Club

Haha, sjuuuuk jäkla film! Men ja, jag måste medge att Joel hade rätt. Den var riktigt bra. Och Brad Pitt, vad är det med den mannen? Han är för fasen 45 år men ändå smokin' hot?! Jag kan inte begripa det. (Eller ja, fick veta av Jollanpollan nu att den där filmen gjordes för typ 10 år sedan. Men det spelar ingen roll, för jag vet hur Bradan ser ut i dagsläget med och jag klagar inte!) Om man ändå kunde få sig en make som kunde se ut sådär resten av livet liksom ;) Självklart förstår jag att han betalat för det, men att hitta en man som ser ut sådär, och som dessutom har resurserna to stay that way... Ja, jag skulle då inte tacka nej! :D
    Men nu börjar jag i alla fall bli lite småtrött faktiskt. Funderar till och med på att gå och lägga mig. Men jag känner lite att det är att kasta bort ledigheten. Det ska inte ens vara bra väder i morgon så då känns det som att jag lika gärna kan sova hela dagen. Vi får se hur jag gör. Ska ta ett glas dricka nu. Hejja!



Sofie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0