Dryyyyg dag

Jag trodde verkligen aldrig att den här dagen skulle ta slut. Känns som att det var minst tre dagar sedan jag tog min morgonfika (som ägde rum mellan 10:00 och 10:15 i dag). Plus att baket inte flöt på vidare bra i dag heller, var stressad och tyckte att det knappt fanns något bröd osv. Nej, ingen bra dag helt enkelt!
    Jag hoppas att kvällen artar sig lite bättre :) Om nån timme ska vi åka till Kramfors och grilla hos Nickepicke. Vet inte vad som händer sedan men det blir väl att umgås bara. Eller ja, jag har faktiskt ingen aning om vad de har tänkt sig! Jag bara flyter med jag liksom. Men det blir nog bra hur som helst.
    Jag hade helst velat ta en liten lur nu, men jag orkar inte ta mig till sängen riktigt än så jag får helt enkelt hålla mig vaken. Kanske blir desto tröttare i kväll men må så vara då ;) Nu tänker jag sluta skriva i alla fall. Adjöss!




Sofie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0