Don't worry, be happy!

I kväll är jag på riktigt bra humör måste jag säga! :) Var värre tidigare i dag, men jag är i helt fel vecka nu (haha gud vad jag hatar att säga det), och därför är mitt humör helt sjukt upp och ner. Så nu alla vänner som läser detta, så vet ni vad det beror på ;) Till helgen ska ni se att det är över igen! Men nu är jag hur som helst på jättebra humör och jag vet en del olika saker som det beror på!
    Balen. Jag ser faktiskt verkligen fram emot den nu. Känns bra att ha allting planerat och att jag inte behöver bry mig så mycket mer om det :) Provade klänningen igår av rädsla för att jag inte skulle kunna ha den längre, men den satt precis lika bra som sist jag provade den! Har dessutom hittat ett halsband med tillhörande armband som är superfina, skorna blir jag mer och mer vana vid och det enda som fattas nu är en väska. Men i värsta fall så får jag väl ha mina så attiraljer i Joels ficka!
    Mobilen. Jag har köpt en ny mobil! Och den är så himla, himla fin :D Med blommor och hela faderullan! Har så länge velat ha en ny mobil, eftersom jag är helt jäkla spyless på min fula, tråkiga som jag haft i två och ett halvt år nu. Så mamma köpte min, och jag köpte en ny. Walkman såklart, eftersom det är det enda jag vill ha och ja. Här kommer en bild!


Aaaaaasfina blommor, PUSS!

Och så sedan någonting mer som gör mig glad för tillfället är att sommaren är på väg och att det känns så himla påtagligt. Alla bekymmer blir liksom på något sätt som bortblåsta. Eller ja, bortblåsta blir de väl aldrig men ja, jag njuter mer av stunden nu för tiden :)
    OCH, sist men inte minst, så kanske jag ska få träffa BÅDE Emma och Ammis i helgen :D Lilljäntan skulle eventuellt bli klippt, och så kanske storjäntan ska göra ljusa slingor på mig! Eller ja, slingorna lär nog bli av vilket som, frågan är om lilljäntan är med eller inte. Men det tycker jag nog hon borde vara ;)
    Jajaja, jag ska sluta tjata om mitt lilla lyckorus nu. Ville bara upplysa er om att mitt liv faktiskt inte suger riktigt så mycket som jag ibland lyckas få det att framstå som! Jag ser helt enkelt till det jag har nu :) För jag har bra mycket mer än många andra, så är det bara. Nu ska jag ta tag i lite sysslor, så på återseende!



Sofie.

Kommentarer
Postat av: Emma

YEY! :D Första gången jag fått vara storjäntan :D

2009-05-06 @ 16:35:44
URL: http://ejonasson.blogg.se/
Postat av: ammis

Jag är påpåpå:D hihihiih pusss<3



(emma: och sista;D)

2009-05-06 @ 16:43:55
URL: http://amandaelisabeth.blogg.se/
Postat av: Sofie

Emma: Haha ja det är inte varje dag det händer inte ;)

2009-05-06 @ 16:44:14
URL: http://sofiestattin.blogg.se/
Postat av: Sofie

ammis: Kanon stumpan! :D <3

2009-05-06 @ 16:57:08
URL: http://sofiestattin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0