Det är över nu

Hade mina sista prov i gymnasiet i dag. Gick pissdåligt, verkligen. Men ja, det är egentligen ingenting att gräma sig över. I morgon sätts betygen och efter det har jag i princip tagit studenten. Nu är det 10 dagar kvar tills jag verkligen tar studenten, och jag tänker baske mig verkligen njuta av de här sista dagarna med klassen. Jag hoppas att Selle och Norta verkligen fixar så att de inte åker bort nästa vecka, det skulle suga stenhårt.
    Snart kommer nog mamma hem och då tror jag vi skulle ut och köra lite. Men innan dess hade jag tänkt försöka hinna med en liten lur, så att jag är pigg och fräsch. Gick nämligen och la mig vid två i natt, efter en lång och varm dusch. Så mitt hår... Ja, kan ju säga att jag liknade lejonkungen väldigt mycket i dag i alla fall ;)
    Men nu blir det som sagt sängen en stund, återkommer nog i kväll. PUSS!

Och nu kom mamma hem så det blir ingen lur. Kul.



Sofie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0