Bränd näsa!!

Haha, tittade mig i spegeln nu och insåg att det visst inte bara var armarna och bröstet som solen arbetat lite för mycket på. Min stackars lilla näsa hade minsann också fått sig en fin, väldigt rödaktig ton. Eller ja, lilla och lilla, det var kanske just storleken som orsakade den här så kallade incidenten då det fanns så mycket yta för solen att jobba på ;)
    Jag har alldeles nyss sovit ett par timmar, frågan är var den sömnen kom ifrån? Jag gick ändå och la mig relativt tidigt igår. Måste ha sovit minst nio timmar i natt, och det kan man tycka borde vara mer än enough för mig? Men icke sa nicke.
    Nu är jag i alla fall utvilad och redo för att ta mig an en film, Camp rock har jag tagit hem! Vet att det är lite töntigt med sånnadär disney-ungdomsfilmer, men jag brukar gilla töntigheten i dem :D Apropå filmer måste jag fråga Joel vilken film det var han tyckte jag skulle ta hem. Så det ska jag göra nu. Ciao!



Sofie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0