Biologiprov och festplanering

I morse hade jag biologiprov och jag vet faktiskt inte riktigt hur det gick. Men det kändes som att det gick helt okej i alla fall. Men vi får se, vi får se!
    Efter provet drev jag omkring ett tag, spelade kort med Selle och Jesper tills några fler kom från provet och då började vi prata om morgondagen. Jag börjar bli riktigt taggad nu faktiskt! Tror det kan bli skoj. Vi tjejer ska först åka till Lindman och göra oss i ordning och sedan styr vi kosan mot Selle/Mats (?) där killarna är, för att grilla och påbörja festen. Och sedan drar vi ner på Gladan och så sover jag uppe hos momma efteråt.
    Just det, nu kom jag på att jag måste skriva till Robert angående min fysik. Så jag får avrunda här. Dessutom ska jag typ äta middag nu! Haha, helt galet. Men det blev bara så ;) Good bye my lovers, good bye my friends!




Sofie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0