Ändrade planer

Det blir grillning hos Lindman i kväll i stället. Blev så himla rörigt annars ;) Inte för att någon som läser min blogg egentligen påverkas av vårat byte av matplats men ändå!
    Nu har jag alldeles nyss tagit en hur lång dusch som helst. Blev jag inte ren efter den så vet jag fasen inte hur jag skulle bli ren. Och nu ska jag snart packa ihop lite saker som jag ska ha med till momma och sådär. Minns inte vilken tid björnunga sa, men har för mig Magda sa en och en halv timme och det var kanske en timme sedan? :) Jaja, jag får väl ringa och höra.
    Hade inte så mycket mer att berätta. Kom nu på att jag måste dra iväg ett sms till Lindman! Jag kanske bör skicka ett till Jennan med faktiskt. Så ja, jag återkommer nog i morgon skulle jag tro. Ha en trevlig kväll :) PUSS!




Sofie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0