Tårtkalas!

Goddagens alla glada!
    Nu är jag ganska nyligt hemkommen ifrån min kusin som fyller 10 i dag. Stor tjej det minsann! Och hon bjöd på en tårta som hon hade gjort alldeles själv. I slutet av januari var vi där då hennes storebror fyllde 11, och då hade han gjort sin egen tårta han med. Så otroligt begåvade barn alltså ;) Den var supergod i alla fall! Och så bjöds det såklart på annat fika med som momma och moster hade bakat. Smarrigt! Mamma fick dessutom plocka upp storplonkan och handla lite kläder av Helen (min moster) som hon skulle ha till sin klassresa. De ska tydligen till Amsterdam. Kul för henne!
    Igår åkte jag i alla fall till Emma. Vi satt i hennes säng och åt chips, godis och drack Coca Cola hela kvällen medans vi tittade på One Tree Hill och surrade på. Blir en himla massa surr då jag och Emma träffas såhär! Vi har så mycket åsikter om allting så vi nästan blir lite less på oss själva tror jag, haha. Vi var i alla fall vakna alldeles för länge och klev upp alldeles för tidigt i förhållande till insomningstiden, men det var det värt. Vi knåpade ihop en myslåt-lista på spotify innan vi skulle sova så vi somnade med lugn och skön musik, det var mysigt :) Det var i alla fall skönt att få komma till Emma och ta det lugnt, tack för att du fanns där :) <3
    Senare i kväll är det wipeout och det ser jag verkligen fram emot! Jag älskar det programmet, haha. Tycker att Felix och Hans är superroliga och det är så roligt att se hur löjliga människorna som deltar ser ut! Och efter det är det sanningens ögonblick som jag också ska titta på. Egentligen borde jag plugga vardagsjuridik, men jag har åter igen glömt frågorna i skolan. Blir lite trött på mig själv men jag börjar så smått vänja mig nu ;)
    Jaja, nu ska jag fortsätta titta på Desperate Housewifes med min kära lilla mamma. Som förresten fyller år nästa måndag?! Hjälp. Jag har ingen aning om vad jag ska ge henne. Måste höra med Daniel och Emelie vad de har tänkt göra. Men jaja... Hoppas alla har en fin söndag. Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0