Sunny day

Hejsan alla solstrålar! Vilken härlig dag va?
    Jag är på alldeles strålande humör just nu. Bestämde mig ju igår för att strunta i vardagsjuridiken i dag, och vissa omständigheter ledde till att jag hoppade historian med. Jag fick hur som helst skjuts hem hit till Bjärtrå runt tolvsnåret, så jag var hemma tidigt minsann! Satte mig och läste i min bok om Chick Lit, och sedan la jag mig och sov en liten stund. När jag vaknade tog jag mig en riesen, och de godisarna är verkligen rena mardrömmen för en tandställning ska ni veta! Hahah, men jag klarade mig. Fastnade faktiskt inte så mycket men jag fick kämpa en bra stund ;) Huvudsaken det inte fastnar där fram, det är mitt motto! Hahaha, gud, jag är verkligen rolig.
    I kväll ska jag på riktigt skriva klart mitt utkast till projektarbetet, sedan tänkte jag eventuellt försöka se om jag kan hitta miljötidningen som jag ska ha lusläst tills på onsdag, haha! Kan ju bli en utmaning i sig det. Typiskt mig att villa bort sådana saker. Jag tror inte Anna-Karin blir så himla glad på mig om jag inte läst den faktiskt. Tror till och med att hon kan bli riktigt arg :) Har dock aldrig sett henne riktigt arg, nu när jag tänker efter. Jag har bara hört henne ge mig spydiga kommentarer.
    Men nu ska jag fortsätta lyssna på min nya favorit som heter Akon och så ska jag spela harpan. Vissa klagar på att jag bara fuskar och att man inte kan räkna sig som bra då. Men jag tycker fortfarande att jag är BÄÄÄST på harpan! Och so what om jag fuskar lite ibland? Jag själv förlorar ju inte på det så ;)
    Försök nu att ha en fortsatt trevlig kväll allesammans. Om ett par timmar kommer min bli alldeles, alldeles underbar i alla fall. G'devening!

And now I look forward to every day.
Welcome to my sunny day.


x;


Sofie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0