Söndag, söndag, söndag

Hur många söndagar är det egentligen på en vecka? Känns som att jag fasen har den dagen hela jäkla tiden. Kan kanske bero på att jag upplever den dagen så mycket mer intensivt eftersom den brukar gå åt till att bara sitta och tänka på allt tråkigt i mitt liv, haha. Men i dag är jag ändå glad! Det går inte att komma ifrån.
    Igår var det melodifestival som stod på schemat, och jag vet inte riktigt vad jag ska säga. Otroligt oväntad utgång! Men jag gillar ändå den där låten. Tycker den är helt okej och den är ju lite utstickande sådär. Nog måste vi väl kunna få åtminstone en lite bättre placering i ESC i år? Men... Sådär har jag faktiskt sagt vartenda år nu på slutet. Och det har blivit fiasko av allt ändå. Det är tyvärr så att vi inte kan få en bra placering längre. Vår tid är över är jag rädd. Men jag tycker nog ändå att det är kul faktiskt :) Jag skäms i alla fall inte över bidraget i år, som jag gjorde då The Ark ställde upp. Men ändå, sjukt oväntat! Och var tog min älskling Måns vägen? Han var så härlig igår, ville bara äta opp'n!
    Kvällen fick i alla fall världens mest otroliga slut.
    I dag hade jag då tänkt ta itu med lite skolarbete. Hur ofta har jag inte skrivit så i den här bloggen nu? Det börjar bli helt sjukt tröttsamt. Jag hatar att vara en människa helt och hållet utan självdisciplin, men jag rår inte för det! Eller så gör jag kanske det. Det handlar kanske mest om att helt enkelt bestämma sig. I alla fall så har vi något slags förhör i vardagsjuridik i morgon, och jag har glömt häftet med alla frågor och dylikt på skolan. Måste säga att det känns lite sådär. Boken har jag dock hemma, så jag kan ju läsa de två kapitlen som utgör 6356356 sidor i alla fall. Skönt för mig!
    Nej nu ska jag nog gå och ta mig ett glas trocadero. Hoppas i alla fall att alla andra människor har en helt underbar söndag. De tycks tyvärr inte existera i mitt liv! Hejdå.



Sofie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0