Säng, ljuva säääng!

Nu är jag hemma, efter en lång och, för mig, väldigt krävande dag, haha. Började med att jag försov mig i morse, vaknade en halvtimme innan bussen gick och då hade jag inte packat eller nånting. Hann i alla fall med bussen och när jag kom fram till Kramfors så gick jag först till mamma och roade henne tills att Emma kom. Då gick vi och solade och sedan fick vi som vanligt stressa som sjutton för att hinna springa på konsum och göra smoothies att ha på bussen. Självklart hann vi ju bara göra en, eftersom att allt skulle skita sig som vanigt, vilket sög. Men jag köpte en chiquita-smoothie så det gick ändå bra :)
    Väl på paradisbadet så var vi less efter kanske en halvtimme, om det ens tog så lång tid. Men forsen var sjukt rolig första gången! Jag och Emma höll på att kissa på oss tror jag. Men tredje gången jag åkte den var jag för det första less, och sedan slog jag i ena höftbenet så jäkla hårt så jag trodde jag skulle börja grina där ett tag ;) Har en sjuk jäkla bula där nu och jag kan ju säga som så att jag kommer inte kunna ha jeans på typ en hel vecka.
    Efteråt bastade i alla fall jag och Emma och tidsoptimister som vi är så kom vi lite för sent ut till killarna, men jag tror inte det gjorde nånting. Vi gick långt bortåt helvete för att komma till bilen, och sedan åkte vi på Max. Vid det här laget var jag så trött och less så jag var verkligen inget roligt sällskap. Ber om ursäkt! Mitt dåliga humör fortsatte även in i bilen och stackars Emma fick inte "festa" för att jag var så trött och tråkig. Så förlåt för det med!
    Nu ska jag i alla fall lägga mig i sängen och titta på One Tree Hill tills jag somnar, vilket jag förmodligen kommer göra rätt snabbt. Men hoppas alla andra haft en bra dag :) Hejhej!



Sofie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0