Good morning fellows!

Jag vet att det inte är morgon längre men jag ligger minsann i sängen i alla fall så för mig är det väl typ morgon? Vrålhungrig är jag, men vet faktiskt inte om vi har någonting ätbart hemma. Törs inte gå och titta efter heller för det slutar ju bara med att jag äter någonting onyttigt då, haha. Mamma och pappa är i alla fall och handlar nu så de kanske kommer hem snart med något jag kan äta, får vi hoppas.
    I dag är det äntligen lördag, och det betyder melodifestivalen i kväll! Som jag har längtat. Känns lite drygt bara att jag kanske blir ensam med mamma och pappa i kväll igen. Antingen vill jag se finalen helt ensam, eller så med någon annan än mamma och pappa. Jo, oftast är de världens bästa, men i bland blir de verkligen bara lite för mycket. Haha! De som känner mig vet vad jag pratar om.
    Näe, men om man skulle ta och kliva upp kanske. Helt otroligt väder ute så jag funderar på att gå en sväng. Eller fick just tips om att det är ska vara hunkiga fotbollsspelare på tv snart! Kanske jag sätter mig och tittar på dem i stället då. Vi får minsann se :) Ha en fortsatt fin lördag i alla fall! Hejsvejs.



Kolla in Måns ögon! Hihih, pussssss...




Sofie.

Kommentarer
Postat av: Emma

Nä men jag duger ju tydligen inte till att titta på melodifestivalen med -.- då tittar du hellre med mamma och pappa din.......... hmf!

2009-03-14 @ 15:16:47
URL: http://ejonasson.blogg.se/
Postat av: Sofie

Emma: Haha, ska jag måsta dra det en gång till? ;)

2009-03-14 @ 15:17:51
URL: http://sofiestattin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0