Cross my fingers

I morgon gäller det, gud vad jag hoppas att jag får tatuera mig! Annars blir jag riktigt jäkla besviken. Björnunga kommer och hämtar mig halv elva, och tolv öppnar de så jag tror vi ska hänga på låset. Haha. Jag kom alldeles nyss på förresten att jag inte har frågat Malin vad hon ska göra för nånting. Spännande för mig!
    I morgon är det dessutom vinterfest här i Kramfors! Tänka sig, fest mitt i vintern? Det går väl inte. Men jo, i Kramfors går det, för här är allt möjligt. Här är vi minsann på gång! Hahaha. Jaja, jag hade i alla fall tänkt gå ut i morgon kväll, men tydligen så är det inte särskilt många som ska ut i morgon. Inte ens Daniel och Emlan ska ut då, så jag stannar nog hemma. Går förhoppningsvis ut på lördag med Björns i stället om det ordnar sig med skjuts osv. Magda skulle eventuellt köra så :)
    Jaja, ska nog ta och gå och tvätta mig och borsta tänderna jag. Sedan blir det till att hoppa i säng minsann! Eller sova ska jag göra... Ehe. Men hoppas ni haft en bra dag. Och jag vet att jag alltid avslutar mina inlägg så men vaddå, jag hoppas ju det? Vill väl att mina kära vänner (och ovänner) ska ha det bra... Så ja, hoppas det :D Godnatt!




Sofie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0