Big Brother

Nu sitter jag och björnunga och tittar på Big Brother på TV400, och det är så himla roligt. Jag har verkligen saknat det programmet! Det är så rolit att titta på. Otroligt egentligen hur man kan bli så intresserad av andras liv. Jag minns att vi (våran familj) till och med köpte den där live-kanalen och att jag och Daniel brukade sitta långt in på nätterna bara för att titta på deras jäkla påhitt. Men roligt var det! Och jag ville alltid vara med dessutom. Tror faktiskt att jag fortfarande skulle kunna tänka mig att vara med om jag fick chansen. Alltså inte för att få fame då, utan bara för att få uppleva det och att få känna hur det är att bo med en massa människor man aldrig träffat förut. Men ja, slutpratat om det.
    Vi har ätit så himla mycket i kväll! Först åt vi jättegod mat som bestod av lövbiff, pommes, örtagårdssås och supergod sallad. Nu låter detta simpelt men tro mig, det är nog det bästa jag vet. Och det är en standard för mig och björnunga. Så länge jag kan minnas har vi ätit det då vi varit ensamma. Och det är lika gott varje gång! Salladen blir så mycket godare här än vad den blir någon annanstans, och jag vet inte vad det beror på. Jaja, hur som helst, då vi ätit det så höll vi på att somna för att vi ätit så mycket, men sedan drog vi fram två dippar/dipper/dippor/dippisar (?), morotsstavar, gurkstavar, chips och små småningom även popcorn. Och så trocadero till det. Och just det, vi har ätit honungsmelon också! Ja, nu är jag i alla fall proppfull :D
    Men nu har det blivit mycket svammel och jag orkar inte skriva mer. Ska fortsätta titta på Big Brother, sedan får vi se när jag börjar ta mig hemöver. Jag hoppas minsann att jag får skjuts av någon björnunga för jag orkar inte bära datorn? :O I sånna fall sover jag nog över. De får helt enkelt välja ;) Godnatt!


Sofie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0