SKITVÄDER

Aaaaaaah vad jag hatar det här vädret! Sommaren brukar vara den finaste tiden i Sverige, men fy fasen vad fult och grått och hemskt det är ute nu. Jag blir så jäkla less. Jag börjar jobba om en vecka och jag har inte haft en enda jävla soldag sedan jag tog studenten! Och liksom, vad ska man göra på dagarna då? Det enda man kan göra är ju typ att sova eller sitta vid datorn/TVn och vara deprimerad.
    Jag har drömt skitkonstiga drömmar i natt också. Som att t.ex. jag och pappa var och handlade på Konsum, och att kassabandet gick ända UT ur affären? Ja, och så var det en seg tant som satt i kassan när jag skulle betala (vet precis vem det var men tänker inte nämna några namn) och så kom en annan och bytte av henne mitt i, så de rörde ihop mina saker och när jag kom ut och skulle packa i mina saker i min lilla påse så ser jag en man TA min påse, och att någon annan har tagit alla mina saker :( och allting hade kostat 98kr, och inte kunde jag få tillbaka dem heller. Men liksom, vem drömmer sånt här då? Eller ja, jag tydligen. Men det kan ju inte vara normalt på en fläck.
    Och jäkla bajsludwig som är utomlands och har kanonväder och är ute och festar till klockan fem på morgonen! Jag är så himla avundsjuk, hahaha. Fast säg inte det till honom. Lite stolthet i kroppen har jag i alla fall ;) Han ska inte få det. Och förresten så är det bara tre dagar kvar tills han kommer hem nu :D Jag och Linus räknade igår och då var det hela fyra, men tre låter mycket mindre!
    Förresten så kan jag inte äta någon frukost i dag heller. För vi hade minsann inget smör hemma. Surprise! Och min mamma, hon brukar aldrig ha smör på sina mackor (vilket jag inte begriper) så det är ingen mening att jag ringer och ojar mig hos henne heller för hon kommer inte tycka synd om mig :( Hungrig som jag är.
    Men ja, nu kom jag på att vi faktiskt har nudlar hemma. Tro om jag kanske skulle ta och koka lite nudlar och sedan titta på One Tree Hill? Ja, så får det sannerligen bli. Ha det!




Sofie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0