Sjuuuukt trött

Alltså var kom all den här tröttheten ifrån? Tanken var att jag skulle åka med Emelie in till Kramfors nu vid halv tolv, men jag var så jäkla trött att jag inte kunde pallra mig ur sängen. Jag menar, jag gick ändå inte och la mig sådär supersent igår? Filmen (som f.ö. var otroligt mycket sämre än boken) var slut vid halv två kanske och jag tror jag kröp till kojs ganska omedelbart efter den. Superkonstigt känns det i alla fall.
    Jag är egentligen vrålhungrig nu men jag orkar inte gå och göra nånting att äta. När jag blir äldre ska jag lätt ha ett hembiträde, haha. Som fixar frukost och allt möjligt åt mig :D Men jag funderar hur som helst på att gå ut och sätta mig i solen någon timme innan jag tar en dusch. Tänker nog ta tre-bussen in till Kramfors i stället, och så tar jag bilen hem sen igen. Jag tror i alla fall att det var så det blev bestämt igår, haha. För Emlan skulle till Övik och då sa Daniel att hon inte kunde ta med bilen dit. Lite synd är det kanske om henne, men åker man hem pga en liten kissemiss så får man faktiskt skylla sig själv! :O ;)
    Näe men nu ska jag gå och dra på mig bikinin! Hoppas alla har det bra i dag :)




Sofie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0