Riskettan

Haha, löjligaste kursen jag varit på. För att inte tala om hur lång den var. Allvarligt talat, sitta i tre och en halv timme för att lyssna på en gammal drogmissbrukare som berättar om olika droger och sedan emellanåt titta på någon film om folk som varit så dumma i huvet att de kört fulla. Det kändes riktigt ovärt. Och fikat var ingen höjdare heller. Så nej, bortkastad tid verkligen. Och bortkastade 800kr!!!!!
    Då kursen var slut följde jag med Carl på hemköp, köpte även lite godis där (schhhh, säg inget till mamma :D), sedan gick jag på stan och hälsade på en blöt Danny B. Tur han hade regnrocken från SCA på sig ;) Han syntes ju i alla fall, om man så säger! Sedan kom mamma och hämtade mig och så körde jag hem. Gick helt smärtfritt, skönt!
    Jag åt ett skrovmål och sedan bar det av tillbaka till Kramfors igen. Jag och Emlan skulle sola och även denna gång tog vi oss en tur in på torget för att hälsa på en lika blöt Danny.
    I kväll ska vi se på film och äta godis. Emlan är ute och springer nu, hurtbulle som hon blivit, sedan skulle hon duscha och sedan skulle vi slå på filmen. Och faktiskt, nu när jag skriver det, så kanske en dusch vore något att fundera på för mig med. Luktar sådär fräscht som man bara kan göra när man solat solarium, haha. Bläh, med andra ord. Men ja, kanske ska ta och avrunda då. På återseende mina vänner!




Sofie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0