I väntans tider...

Jahapp, så hamnade man hos familjen Eriksson i kväll då, trots att Ludwig inte kommer hem förrän i morgon. Men Lova ringde mig när jag satt på bilskolan och frågade om inte jag kunde sova hos dem eftersom Ludwig kommer hem i morgon och jag kan ju inte säga nej till lillgumman! Ringde dock upp Elisabeth sedan för att höra om det verkligen stämde att "mamma sa att du ju kunde göra det", haha. Men det hade varit sanning så jag gick hit vid fem.
    Nu har jag alldeles nyss ätit och Lova duschar bort sin fotbollsdynga ;) Mamma kommer nog snart och hämtar mig så ska jag hem och hämta lite grejor tills i morgon och så sedan åker jag tillbaka med Daniel efter hans träning.
    Konstigt att jag sover här utan Ludwig för andra gången nu, men det är ändå skönt. Känns som att jag är närmre honom då jag är här än då jag är hemma i Bjärtrå i alla fall :) Och nu är han på väg hem. Minns inte riktigt när Elisabeth sa att flyget skulle gå men, i natt har jag honom hur som helst inom Sveriges gränser igen och då kan jag prata med honom hur mycket jag vill!
    Jaja, ska ta och kika vad Lova gör nu jag. Vet inte om jag återkommer något i kväll men det kan säkert hända :) Ha en fortsatt trevlig onsdagkväll! PUSS



Sofie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0