Hänger inte med

Jag har verkligen ingen som helst aning om vad det är som gäller i dag. Daniel ringde nyss och sa att jag skulle börja göra mig i ordning, så att de skulle slippa vänta på mig sedan (???), och jag frågade då när vi skulle åka och han sa runt fem. Ja okej, då vet jag att vi ska åka runt fem. Men ska jag vara helt klar då eller? Sminkad och allt? Eller ska vi fixa i ordning oss i Kramfors? Kommer vi att lämna grejorna hos Emelies pappa innan vi åker till Nicke eller ska vi inte ens åka till Nicke? Haha alltså, allvarligt :D Jag har inte en susning. Inte vet jag vad jag ska ha för kläder i kväll heller. Som svårt att bestämma sånt när vädret är så fruktansvärt ostadigt. BAH! Less nu jag.
     Igårkväll kom kusinerna Eriksson hit (var dock en som fattades), och dom hade Hanna och Simon med sig. Det blev lite kortspel och dylikt och sedan då de åkt hem hamnade jag här en stund. Sedan satt jag och läste till klockan tre och vips så hade jag somnat. Och självklart sov jag alldeles för länge. Tror inte jag pallrade mig ur sängen förrän för kanske en halvtimme sedan, bra jobbat Soffan!
    Men ja, jag ska väl ta och skutta in i duschen jag kanske, så jag slipper sura miner från storebror då han kommer hem för att jag inte fixat det än ;) Hoppas alla i Kramfors får en trevlig helg i alla fall, stadsfest eller inte. Adjöken!

Och så tycker jag att Ludwig ska komma hem nu. NU.





Sofie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0