What a strange day

Hmm, jag och killarna sov ända till typ halv fyra i dag, haha! Så himla störd kväll/natt. För det första tog det typ tusen år innan de ens kommit hit, sedan kunde vi inte välja film och bla bla bla. Men vi bestämde oss för att se 17 again och den var faktiskt rätt rolig. Och Zac Effron! My baby, come to me. Sjukt snygg i filmen då han fixat till sig! Sedan skulle vi sova och naturligtvis tog Joel den skönaste platsen.... ;) Och det slutade med att jag gav bort den näst skönaste till Jesper, bara för att jag är så snäll!
    I alla fall så vaknade jag då av att min mamma var jättearg för att jag inte svarat i mobilen, och sedan fick jag kliva upp och duscha fort som attans för jag skulle börja jobba en timme tidigare. Två om mamma hade fått välja, vilket hon inte fick. Efter det fick Joel skjutsa ner mig och jag satte igång med min arbetsdag/kväll, som gick seeeeegt, segt, segt.
    Men fick i alla fall en försenad middag med björnunga på Jakten då jag slutat, och det var välbehövligt vill jag lova :) Tycker dock jättesynd om dem nu. Ni är i mina tankar hela tiden babes, hoppas ni vet det <3
    Sedan har jag kommit på att jag glömt hela min väska med grejor på Konsum. Och det suger verkligen stenhårt! Det suger så hårt så jag nästan känner att jag vill börja grina. Hela dagen har jag verkligen sett fram emot att få komma hem och sätta mig och läsa i Ammis bok. Men icke! Så nu vet jag inte vad jag ska göra i kväll. Jag har ju köpt salsa-dipp och allt! Haha. Men det blir väl några avsnitt av One Tree Hill kanske :) Vi får se.
    Förresten, i morgon är det bara en vecka kvar tills jag åker till Stockholm :D Jag ska dessutom åka nattbuss, haha, hur läskigt är inte det då? Kommer fram typ sex på morgonen. Galet. Men just nu håller jag på och fixar lite låtar som jag ska lägga in på mobilen så jag har någonting att lyssna på på väg ner :) Kommer bli störtkul hur som helst, det känner jag på mig!
    Nu måste jag kila, så på återseende :) Puss!




Sofie.

Kommentarer
Postat av: ammis

jag visste att du skulle älska den!!

nu ska jag läsa om harry:o

2009-07-21 @ 22:27:51
URL: http://amandaelisabeth.blogg.se/
Postat av: Sofie

ammis: ja jag hade nästan förstått det jag med! hoppas du gillar harry åtminstone lite ;)

2009-07-21 @ 23:17:24
URL: http://sofiestattin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0