Virrpanna

I dag slutade jag två så vi hade bestämt att jag skulle ta bilen hem då, och sedan skulle Daniel hämta mamma och Emlan klockan fem. Emlan slutar då och mamma tänkte träna någon timme då hon slutade klockan fyra. Så jag susade hem, eller först stannade jag till hos Ammis och lämnade hennes superduperfina skylt som jag hade gjort till henne i dag :D SEDAN susade jag hem. Och när jag väl var hemma såg jag att mamma hade glömt sin ryggsäck i baksätet. Haha, verkligen virrpannan nummer ett! Hon alltså. Så jag ringde och berättade det för henne, och då bad hon mig åka tillbaka. Och det tråkiga då är att jag inte ens är kvar i stadiet då jag tycker det är roligt att köra längre, haha ;) Men jag åkte i alla fall tillbaka med den som den snälla dotter jag är.
    Nu sitter jag bara här och har hamnat här lite för länge. Är inte alls datasugen så jag ska gå och sätta mig och läsa i något mysigt hörn. I kväll blir det kanske en sväng till Lugnvik med mamma för att uppvakta Vivi-Anne, men vi får se vad jag orkar. Hoppas alla har det bra i alla fall :) Hejdå!




Sofie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0