Värmebölja x 1000

Alltså fyyyyy fan vad varmt det har varit i dag. Inne på Konsum! Jag känner såhär, att nog för att det kan vara varmt ute, men då det till och med blir så att man svettas som en galning inne på Konsum då är det något som inte står riktigt rätt till. Haha. Jag har verkligen varit svettig hela dagen, särskilt då jag fick springa ut och in på lagret efter arabiskt ris (som skulle hete Habibi men som det bara stod AAAAA på) ett antal gånger. Inge kul har det varit. Och det här har nog varit min längsta arbetsdag någonsin, trodde aldrig dagen skulle ta slut.
    Men nu har den i alla fall gjort det! Och jag och Emlan höll nästan inte på att kunna komma hem. Eller jo, hem kunde vi komma, men inte in i huset. För Emlan tog reservbilnyckeln av någon dunkel anledning i morse och den har vi ingen husnyckel på. Sedan åkte mamma och pappa ut till stugan i dag och Daniel fick skjuts till nån jäkla båt i morse så han har heller ingen nyckel. Dock hade mamma och pappa (åter igen av någon dunkel anledning) lämnat balkongdörren öppen, så vi fick klättra. Emelie började eftersom hennes byxor var en aning mer lämpade för klätteraktivititeter, men det blev ju bara ett jäääädra gnäll ;) Så hon klättrade upp, skrek lite och klättrade sedan ner igen. Så jag fick kliva in och ta över situationen, och nu är vi inne!
    Om någon timme eller så ska vi åka och hämta upp Daniel i Gallsäter tror jag det var. Därför tänkte jag slå på ett avsnitt av One Tree Hill nu och fördriva tiden med. Börjar på säsong fem nu, LOOOOVELY! Bye bye :)




Sofie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0