Saltsjön tydligen

Ja jag skrev ju att vi skulle till Lugnvik men tydligen var de i stugan uppe i Saltsjön :) Supermysigt var det där! Bjöds först på en av Vivans go'drinkar, sedan fick vi fika och kaffe, sedan tårta och en... Ja hur kan det stavas tro? Vänta ska googla... Aha, Cuintreu, stavas det tydligen. Hahaha, ja det uttalas i alla fall koantråå, men jag antar att det är franskt då :D Hur som helst så bjöds jag på en sån till kaffet och den var faktiskt riktigt god, sedan fick jag en Baja Päron för att min gamm-moster tydligen försökte supa ner mig? ;) Men vi åkte i alla fall efter många om och men hemövers. Efter en massa snack om utlandsresor osv. Vivi-Anne varnade mig för något ställe på Thailand som jag redan glömt bort namnet på, får försöka komma ihåg att fråga henne senare.
    Nu sitter jag bara här och funderar på att gå och göra mig en makrill-macka med pappas saltgurka på. Och så ett glas O'boy till det. Ja, det kan väl aldrig slå fel :) Det blev aldrig någon läsning tidigare i dag så jag tänkte eventuellt försöka ta igen det senare innan jag bestämmer mig för att sova. Har egentligen sovmorgon i morgon, eftersom jag inte börjar förrän tolv, men eftersom vi har bilbrist numera så får jag åka in med pappa och Emelie på morgonen så att jag är inne i Kramfors till halv nio. Men momma sa att jag fick komma till henne och sova så det ordnar sig ju :)
    Jaja, nu ska jag gå och göra den där mackan, så på återseende då!




Sofie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0