Mornin' peeps!

Det är helt otroligt hur pass mycket energi man får ändå av bara en dag ledigt. Känner inte alls den där våndan över att åka och jobba i dag, vilket i och för sig även skulle kunna bero på att jag bara jobbar fyra timmar men får betalt för åtta, haha! Men ja, det känns som att det kommer att bli en skön dag hur som helst.
    Efter jobbet åker jag, Danny och Emlan ut till stugan och äter en bit mat där. Vi ska fira att allt är klart med stugan och sånt. Vet faktiskt inte om jag skrivit om det i bloggen förut. Men vi ska ju riva vårt ruckel till sommarstuga och bygga en ny  och fräsch där. Daniel har suttit och designat stugans kök i typ tre dagar nu på nåt program han tagit hem från IKEA. Haha, lillgubben, blir som ett barn när han får leka :D Men ja, det kommer i alla fall bli helt sjukt snyggt där. Och nästa sommar är det planerat att den ska stå där så det kanske blir någon fest då? ;)
    Men jaja, nu har jag nyss ätit upp min frukost så jag tänkte ta och försöka göra mig lite anständig. Eventuellt genom att klä på mig till att börja med. Men som jag skrev i föregående inlägget, hoppas att ni får en trevlig lördag :) Adjöken!



Sofie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0