King of wishful thinking

Den här dagen har gått hur fort som helst. Har bakat och haft mig och sedan satt jag i kassan de två sista timmarna och då bara sprang tiden i väg. Haha, hur stört låter inte det då? Har aldrig varit med om det tror jag. Men det var skönt i alla fall, och nu är jag äntligen hemma.
    Då jag kom ut till bilen på parkeringen så märkte jag att någon hade vickat in min vänstra backspegel? Haha, fattade nada. Jag började backa ut och så skulle jag titta om jag höll på att backa in i någon bil och så såg jag plötsligt mig själv där. Haha och jag menar, vem gör det liksom? :D Vickar in någon annans backspegel, och av vilken anledning? Men det gick ju bra i alla fall, fast jag fick åka in på dollars parkering och ställa mig där för att vrida tillbaka den, som den nörd jag är ;)
    Nu tänkte jag eventuellt vila en stund, eller ta en smörgås, har inte riktigt bestämt mig än. Vid fyra ska jag i alla fall åka tillbaka in till Kramfors för att hämta ut mitt körkort. Jag hade en sån tur i morse att jag faktiskt oavsiktligt glömde mitt pass, och utan det kunde jag ju inte hämta ut kortet. Med andra ord slapp jag vänta i Kramfors i två timmar. Eller ja, mamma hade nog inte tvingat mig heller men ändå, fick mindre dåligt samvete över bensinkostnaderna på den här vägen :D
    Jag funderar på att kanske sola medans jag är i Kramfors också. Trots att jag brände mig fördärvad igår typ, haha! Märkte det inte ens. Inte förrän igår kväll då jag skulle borsta tänderna märkte jag det, två vita ringar runt ögonen och alldeles röda kinder ;) Finns nog ingen som ser lika rolig ut som jag då man bränt sig i ansiktet. Men bjuppar på det jag! Det hade lagt sig lite tills i dag så, kunderna blev inte helt förskräckta i alla fall ;)
    Men hjälp vad jag svamlar, nu ska jag gå härifrån, hejdå!


I'll get over you, I know I will.
I'll pretend my ship's not sinking.
And I'll tell myself I'm over you,
'cause I'm the king of wishful thinking.



Sofie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0