Impulsbesök på glajjan

De ändrade planerna blev ändrade. Så i stället för en mysig kväll i Emmelis stuga blev det en rolig utekväll i Kramfors. Haha det är faktiskt sant, jag hade superkul. Hann med mycket under den där kvällen jag. Många deeptalks, haha. Men det är sånt som är kul! Lite stressigt blev det ju såklart innan vi kommit fram till Kramfors, och jag hittade absolut ingenting av det jag ville ha på mig. Så jag sprang runt här i bara underkläder med ytterdörren på vid gavel som en annan galning. Hahaha, ibland är det skönt att bo ute på vischan ;)
    Men då jag slutligen kom iväg skulle jag på nåt vänsters vis hitta ut till Emmelis stuga i Berghamn där jag skulle hämta upp henne. Var jäkligt orolig kan jag säga. Inte min starka sida att förstå vägbeskrivningar och det hade inte varit så roligt att ha åkt vilse där ut, på en annan vischa, helt själv. Men det gick fint och det visade sig att det inte var så himla svår väg dit ut. Supermysig stuga hade de i alla fall. Där ska jag tillbringa någon kväll i sommar, det är en sak som är säker :D
    Nu har jag i alla fall ganska precis kommit hem och funderar på att ta en dusch. Känns som att jag kan behöva det för att pigga på mig. Måste säga att det var modigt av mig att köra hem ifrån Kramfors. Men vad gör man inte för en strandsatt storebror? ;)
    Nej, dusch var det ja. Återkommer säkert senare. Adjöss!




Sofie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0