Home again

Åååh, vilken kväll jag har haft! Har faktiskt haft riktigt jäkla roligt hela kvällen. Den började med att jag hämtade upp Magda då jag kom från jobbet, och hon var här medans jag svidade om. Sedan kom dippan och hämtade oss och därefter bar det av emot Kramm. Väl där stötte jag på en massa välkända ansikten (väldigt många som var mycket äldre än jag, min kusin osv, höhö). Hade världens underbaraste samtal med världens underbaraste före detta svärföräldrar också, huhu! PUSS <3 Och då Kramm stängde begav vi oss såklart till efterfesten på Gladan ;) Haha! Där gick vi lös på dansgolvet hela sista timmen innan det var dags för mig och min lilla björnunge att bege oss hemövers.
    Sjukt lyckad kväll för min del hur som helst! Känns halvjobbigt att jobba i morgon men vad gör man inte för lite stålars? Dessutom har jag skrivit typ fyra gånger tidigare att det ju inte är en sån himla lång dag heller så det kommer gå bra. Nu hade jag tänkt segla in mot köket och göra mig någon liten smörgås. Vi får se vad kylskåpet har att erbjuda, så att säga. O'boy ska jag i alla fall ha! Har längtat ända sedan jag satte mig i björnbilen :D
    Godnatt alla beundrare, jag älskar er också :)




Sofie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0