HJÄLP

Jag har aaaptråkigt. Har verkligen ingenting att göra. Har ingenting att se på tv, och jag känner inte ens för att se på tv. Vill inte titta på one tree hill eller vänner heller. Jag skulle helst vilja läsa men jag har ingen bok. Eller ja jag har ju massvis med böcker men är inte så sugen på att läsa om någon, höhö. Eller helst förresten, helst av allt, skulle jag vilja åka och köpa en glass. En twister skulle sitta jääääkligt fint! Men sist jag åkte till Nyland för att köpa twister fanns det varken på ICA eller Statoil (eller vad fasen den där macken heter nu), och jag vet inte om jag vågar chansa. Har ingen bil heller tror jag.
    Förresten, är det bara jag som tycker att Twister var mycket godare på den tiden då den hette Spirello? :D Åtminstone lät den godare. Och jag blev mycket gladare av att köpa den då. Ni hör ju, själva ordet Spirello bara sprutar ju endorfiner! Haha.


Twister
Spirello




Sofie.

Kommentarer
Postat av: ammis

jag tror att jag var för liten för att ens komma ihåg det:( Men jag minns i alla fall att jag och carro alltid lekte att det gula i mitten var smör:D

hihihi

2009-07-12 @ 14:54:50
URL: http://amandaelisabeth.blogg.se/
Postat av: Sofie

ammis: haha ja, varför inte? skulle kunna vara!

2009-07-12 @ 16:33:45
URL: http://sofiestattin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0