Fashion!

Sitter och lyssnar på Lady Gaga nu. Eller jag lyssnar bara på fashion, sitter inte och lyssnar på hela hennes låtlista. Men älskar hennes texter. Alltid kaxiga och fyllda av självförtroende. Så nu kommer det väl bli så att jag lyssnar sönder den här låten då, som det blev med Pokerface, haha.
    Jag har alldeles nyss dushat, om typ trekvart ska jag bege mig bort mot Klockestrand där jag ska plocka upp tjejerna innan vi sedan fortsätter mot Härnösand. Satte mig bara här för att fördriva tiden faktiskt, för jag har ingenting att göra. Eller jo, jag borde äta något, men jag vet inte riktigt vad. Har en grillad kycklingvinge i kylskåpet men jag känner mig inte så sugen på den, plus att jag inte har något att äta till. Dum som jag är köpte jag bara en avocado igår, fastän det var två för tio. Men ja, det är smällar man får ta det.
    Hm, det här blev inte ett sånt himla bra tidsfördriv ändå. Hade ju inget att skriva om? Tänkte jag med då tro. Nu ska jag i alla fall dra iväg ett sms till Emmeli och sedan gå och göra mig någon smörgås kanske. Ja, så får det bli! Hejdå.

Fashion! Put it all on me.
Don't you wanna see these clothes on me?
Fashion! Put it all on me.
I am anyone you want me to be.






Sofie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0