Bedtime soon, I guess

Ja, jag borde verkligen börja tänka på refrängen nu. I morgon börjar jag jobba åtta igen, och jag ska vara på brödet hela dagen tror jag. Ända fram till klockan två. Ingen kassa at all, vilket känns skitjäkla jobbigt :/ Men what to do? Sedan är jag ju ledig på tisdag så jag kanske kan se fram emot det då. Har sagt till mamma att jag vägrar jobba på tisdag, så jag hoppas hon lyssnar på det! Hon blir ju min chef nu, höhö. Det är hur många som helst som tror att det typ skulle förenkla saker för mig? Men trust me, det gör nästan saken bara värre ;) Jag kommer att vara den första hon ringer om hon behöver någon som kan hoppa in, and she will not take a no for an answer! Haha. Däremot kan jag tänka mig att mycket annat kommer att förbättras nu när hon är tillbaka. Men jag ska inte säga för mycket, vi får helt enkelt vänta och se :)
    Just det, en sak jag skulle säga angående att jag borde tänka på refrängen. Anledningen till att jag inte gör det, är att jag inte sov bara en timme tidigare, utan jag sov snarare två och en halv :) Vad är det med människorna i det här huset! Kan någon komma och väcka mig eller?! Haha. Men jaja, jag lär nog gå och lägga mig snart ändå, har inte så mycket annat att göra.
    Men nu ska jag i alla fall gå och hämta min godispåse som jag har trånat efter i typ tre timmar nu! NÅGON vägrar ju springa och hämta den åt mig, för att någon är världens elakaste person. Så hejdå :)




Sofie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0