ÄNTLIGEN

Äntligen har jag något roligt planerat inför den här sommaren :D Så nu kanske inte mina arbetsdagar kommer kännas så himla jobbiga längre. Eller jo okej, vem försöker jag lura? Klart att de kommer kännas jobbiga men ja, äh. Det kommer i alla fall bli superroligt och jag ser fram emot det helt galet mycket!
    Nu ska jag se klart på Pretty woman som jag slutade titta på för typ en och en halv timme sedan. I morgon är det som jag sa jobb mellan 08:00 och 14:00, sedan måste jag typ vänta två timmar i Kramfors tror jag? För jag ska hämta ut mitt körkort som kommit. För nu, när det är sommar, har posten tydligen lagt sig till med jättekonstiga öppettider? Typ stängt i fem timmar mitt på dagen. Dooooh! Precis under de timmarna hade jag behövt komma dit :D Haha. Men jaja, vi får se hur jag gör.
    Nu blir det som sagt film, godnatt!




Sofie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0