And done

Sådär ja, då har jag sett filmen då. Och jag hade rätt, den var mycket bättre då jag såg den den här gången. Förstod saker lite bättre, plus att jag tror koncentrationen var något bättre än förra gången jag såg den. Men den var inte makalös, filmen. Och självklart var boken bättre, som med alla filmer som är baserade på romaner. Jag gillade den. Dock måste jag fortsätta stå fast vid att den är Pattisons utseende inte tilltalar mig för fem öre. Han är inte snygg/vacker/fin i filmen, och han är det heller inte i verkligheten. Så han är, i mina ögon, fortfarande totalt överskattad ;)
    Men nu är klockan över tre. Det vill säga way past bedtime! Och jag ska upp om ungefär sex timmar, fast jag vet att det kommer bli om sju och att jag kommer få stressa som en galning. Jag ska ju tvätta håret i morgon, vilket jag vet att jag skrivit om förut. Ett jäkla bestyr är det! Även om jag faktiskt har mindre hår nu, så det är inte lika mycket att gnugga igenom, hahaha. Blä, vad äcklig jag låter. På riktigt, måste sluta.
    Men ja, god natt, eller god morgon, med er då! Hoppas ni får en trevlig lördag.




Sofie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0