Födelsedagsfirande, enjoy!

Ja, här kommer då de förbannade bilderna ;) Har verkligen tagit hundra år att lägga in dem, så nu hoppas jag att ni tycker att de är helt värdelösa. För det tycker jag. Men det var i alla fall en trevlig kväll med familjen! Även fast det gick helt sinnessjukt dåligt för mig på bowlingen. Det måste var karma, bara för att jag haft sån tur under dagen liksom.


Min pappa är rödhårig.


Skulle försöka visa hur kallt vattnet såg ut att vara. Men det är svårt att ta kort på vatten när du susar förbi i en bil vill jag lova! Men ja, lite kallt tycker jag ändå att det ser ut på bilden med, haha.


Emlan hade minsann bakat! Sjuuukt goda muffins och en sjuuuuuukt god tårta!


Päronlikör


Whiskeycola, riktigt äckligt.


Här har ni löjliga familjen.


Mat på en indisk restaurang.


Fin ljuslykta va? Näe men den var finare i verkligheten, okej?


Min mat som ser riktigt, riktigt äcklig ut på bilden. Men ja, den var helt okej.


Storebror och lillasyster <3


Anka


Ja, Emlan var faktiskt där!


Stolt Danny efter en... Strike tror jag?








Det ser ut som att jag skrattar, men egentligen håller jag bara för tandställningen ;) Nog för att jag är sjukt stolt över min snyggaste ägodel, men ibland vill den faktiskt inte vara med.


Jag tror ingen anar hur less jag var här.






Men Emlan var glad trots att det inte gick så himla bra för henne heller!


Daniels segerleende.


Det gick inge bra :(


Haha, mamma får avsluta.


Efter den här bilden tror jag Emlan slog en strike och jag blev så less på denna orättvisa värld att jag la undan kameran för kvällen :D Men då vi kom hem spelade vi i alla fall ett spel som heter Buzz som Daniel hade lånat av Simon, och jag vann inte där heller. Men det gjorde däremot Emlan! Jäkla taktik hade hon.
    Men nu ska jag gå och ta en muffins som jag fick med mig hem av Emlan och sedan titta på ett avsnitt av vänner. Efter det blir det sängen för det är skola i morgon som jag inte vill gå på. Så godnatt!


Sofie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0