UNDERBART

Nuuuu har jag äntligen fått tag i mina skor, och detta tack vare min älskade, älskade vän Emmeli! Tack så himla mycket för det lilla, lilla gumman. Så nu har jag beställt dem i storlek 37 och hoppas att de ska passa. Jag har ju egentligen 36, men ändå lite, lite större, och jag såg att någon skrivit att hon brukar ha 36 eller 37 och att storlek 37 satt perfekt på henne. Så ja, vi får hoppas! Men överlycklig är jag i alla fall, och jag är ganska säker på att om de passar så är det lätt värt pengarna. Tack igen till Emmeli! Nu ska jag se på film, godnatt!



Helt underbara!



Sofie.

Kommentarer
Postat av: Kära kära KÄRA Emmeli ;)

Det var så lite så. Jag tror att jag blev minst lika glad när jag hittade dom som du blev :P Jag pratade med Dempa när jag hittade dom och typ skrek "Dennis här är dom ju!!!:O) ;). Hoppas dom passar nu då. Trevligt helg sötis <3

2009-01-23 @ 16:36:40
Postat av: Sofie

Kära kära KÄRA Emmeli: Haha ja :D Jo vi får hoppas det. Trevlig helg sötnos! <3

2009-01-23 @ 16:42:21
URL: http://sofiestattin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0