Saturday night!

Vilken duktig dotter jag har varit i dag! Jag har städat och fejat och tänt ljus osv. Och nu har jag alldeles nyss hackat en sallad och ställt in pappas potatisgratäng i ugnen. Vi ska ju nämligen frå främmande i kväll :) Vivi-Anne och Rolf ska minsann komma hit på middag! Eller ja, mamma och pappa har varit på någon revy med dem i Kramfors och nu tror jag bestämt att de är på väg hem. Jag har till och med sminkat mig! Haha, det hör verkligen inte till vanligheterna en hemmakväll som denna. Men jag såg att pappa hade dukat fram med snapsglas även till Sofen och man kan ju inte gärna sitta och se ut som en slashas då man sjunger snapsvisor ;) Inte för att jag tror att det kommer bli mycket sjungande i kväll men ändå. Haha, jag hoppas inte det i alla fall.
    Men hur som helst så längtar jag efter mat nu för jag är vrålvrålvrålhungrig! Sedan vet jag faktiskt inte riktigt hur resten av kvällen kommer se ut, men vi lär väl titta på körslaget säkert. Jag har inte tittat på det en enda gång än, så det ska väl bli lite spännande... Eller?
    Jaja, jag ville egentigen bara skriva för att berätta hur duktig jag varit i dag :) Nu får alla ha en fortsatt trevlig lördagkväll, det hoppas jag i alla fall att jag får. Hejhej!


Sofie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0