Parteeey!

Nu ska jag och Emma minsann festa arslet av oss! Ehee... Går just nu inte så bra för oss dock, vi missade skjutsen in till Kramfors och sedan går det ingen buss förrän kvart i nio. Men vi är ändå inte klara än, och lär förmodligen inte bli det förrän bussen går heller så det går nog bra. Emma tycker dock inte om mina drinkar? Jag förstår inte allstå ;)
    Just nu springer Emma fram och tillbaka mellan sitt rum och toaletten och försöker fixa till sin frisyr. Man tycker ju att hon som frisör borde ha gjort det på ett kick, men icke ;) Hoppas inte hon läser det här i kväll för då kommer hon gå i taket (a) HAHA, och nu påstår hon minsann att hon på något sätt skulle vara allergisk mot "sprit och sånt", sjåpmajan!
    Men jaja, jag ska sluta nu. Tror hon behöver lite mentalt stöd i sitt frisyrfixande. Men ha en bra kväll! Det ska i alla fall jag försöka ha, och jag ska nog få Emma att ha det med. God kväll!
    Nu sprayade hon sig med hårspray i ögat också, hahahahahahahahahaha.........


Sofie.

Kommentarer
Postat av: Emma

HAHAHHHAHAHAHAHHAHAH!!!!!!!!! SJUK KVÄLL

2009-01-31 @ 15:26:05
URL: http://ejonasson.blogg.se/
Postat av: Sofie

Emma: Hahahahhahahahaha, ja minst sagt :D

2009-01-31 @ 16:39:37
URL: http://sofiestattin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0