Mio min Mio

Som jag mår i dag, önskar jag att jag mådde alla dagar. Under perioder liknande denna känns det som att jag inte har ett enda bekymmer i hela världen. Och jag har även den känslan av att inget/ingen bekommer mig. Är det någon som får mig att må dåligt så inser jag att denna person i sådana fall inte förtjänar min uppmärksamhet och så vidare. Alldeles, alldeles underbart är det i alla fall.
    Jag bestämde mig för att inte vara med på idrotten i dag, så jag åkte hem efter breddningen. Men först gick jag på Hemköp (schhhh!) och köpte lite godis och en Bonaqua. Nu håller jag på och tar hem Mio min Mio. Har faktiskt aldrig sett den filmen, och jag förstår inte hur det kan komma sig. Men jag har i alla fall velat se den hur länge som helst, och i dag blev jag bara så himla sugen på Astrid Lindgren så det fanns inte så mycket annat att välja på ;)
    Men skönt att vara hemma så tidigt i alla fall, nu ska jag rå om mig själv. Hejsvejs!





Förresten så fyller min älskade Ammis 16 år i dag! Så grattis till dig lillasyster, I love you <3


Sofie.

Kommentarer
Postat av: ammis

TACK:) love you<3

2009-01-29 @ 15:39:46
URL: http://amandaelisabath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0