Lååång dag!

Hejhej, hallå dagboken!
    Den här dagen har hållit på i evigheters evighet, allvarligt talat. Jag började halv nio med klassråd, sedan hade vi biologi (en lektion som jag faktiskt tyckte var intressant i dag) och efter det fysik. Lunchen smakade lite blaha som vanligt men den var helt okej, lite för mycket korvsmak för mig bara. Och därefter mötte jag upp Pira och gänget i Samovaren där vi skulle jobba lite naturkunskap. Dock var det bara Pira som jobbade, men jag bidrog med festis och ett glatt humör! Och detta var då min sista naturkunskapslektion ever! Känns grymt måste jag säga :) Tråkigt bara att jag stannade kvar för verkligen ingenting. Hade egentligen kunnat åka hem med Robert och då varit hemma vid ett, men jag kände att jag nog borde stanna. Och det resulterade i att jag tog bussen som går kvart i fyra hem.
    Och just det! Jag fick gå superlångt i dag också. Busschauffören glömde släppa av mig utanför mitt hus som han brukar (hahaha) så jag åkte med ända bort till Kombis, och därifrån fick jag gå i motvind med spikar flygande mot ansiktet. Haha ja, det var inte så roligt, men jag kände att jag levde i alla fall :D
    Nu sitter jag och tittar på Shear Genius på femman, sjukt roligt program! Men det är reklam just nu, som lär vara slut när som helst. Så jag tänker sluta skriva. Och tänker inte läsa igenom den här texten efter fel heller. Så inga klagomål tack! Hejdå.


Sofie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0