Konstig sjukdag

Ja, ni läste ju om hur min kväll såg ut igår, och jag somnade efter bara ett avsnitt av vänner. Men jag vaknade klockan tre på natten och klev upp och gick omkring lite, trots att jag var helt snurrig och frös som fasen. Detta hade mamma vaknat av så hon kom ner och bad mig ta tempen? Alltså, ja, knasiga familjen. Men jag gjorde som hon sa och det visade sig att jag hade 38,8. Då gav hon mig en alvedon och sedan dess har jag inte haft någon feber typ, haha. Det bara slog om? Så vore det inte för att jag haft magsjuka också så hade jag varit hemma från skolan i onödan kan man säga ;)
    Men ja, jag tänkte bara visa er att jag lever, nu ska jag gå och titta på Glamour med min mamma som förresten är supersnygg i håret nu! Jag återkommer kanske senare, hejsvejs :)


Sofie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0