Jag blir galen!

Det var då självaste jävla fan vad svårt det ska vara att kunna få nånting rätt på internet! Det bara krånglar och krånglar. Jag säger ju att det är djävulens påfund. Först, krånglar H&M. För jag är minsann medlem där i deras lilla klubb, men tror ni att jag kunde logga in eller? Nej! För e-postadressen jag nu lämnade när jag ville ha reda på min personliga lilla kod var "inte samma e-postadress som jag lämnat till dem tidigare". Men jag har ju bara haft en enda adress i hela mitt liv?! Och då ringde jag dit, till kundservice alltså, och fick prata med någon supertrevlig tjej som heter Marut eller Marika eller Margit eller något sånt (haha, det där lät verkligen inte som någon tjej utan snarare en tant, men jag lovar att det var en tjej!), och hon sa då att det visst var min rätta e-postadress som stod där! Så hon skulle skicka min kod, som jag fick efter kanske hundra eller tvåhundra år. Och då när jag skulle logga in med den då, SÅ FUNGERAR DET SÅKLART INTE! Jag höll på att bli tokig. Ett tag tänkte jag såhär "Ska jag sätta mig ner och grina?". Men det gjorde jag inte, utan jag struntade i att logga in och greja. Och nu verkar det som att det typ, ordnade sig ändå? Eller jag vet inte, och jag bryr mig inte. Fick de där jäkla grejorna beställda hur som helst.
    Nu till la problema número dos! Gina Tricot... Detta jävla företag vet du! Här måste (och då menar jag MÅSTE) man tydligen betala med kort?! Det går inte att skicka med postförskott eller vad fan det nu heter. Och jag har inte hunnit få mitt nya kort än, så jag har fortfarande maestro, vilket inte fungerar. Det är bara VISA och Mastercard som fungerar såklart. OCH, jag vill inte använda mig av mamma eller pappas för det kommer ju registreras på mina kunduppgifter då! Och det vet jag inte hur man ändrar, om jag kanske till och med måste skaffa mig nytt... Nytt... Ja men nytt sånt där "tjosanhejsan" sedan! Nej, jag orkar verkligen inte mer. Och Emma är inte hemma för hon var naturligtvis tvungen att åka iväg på träning precis nu. Så jag får ta itu med det här all by myself, det är inte min grej :(
    Jaja, jag vet att det blev många svordomar här nu men jag är så frustrerad! Och det var liksom från Gina som jag skulle skicka efter flest grejor! H&M var det bara en scarf, resten var Emmas. Huhu, det här gör mig skitirriterad. Men det är också så himla typiskt mig. Först conversen, sedan det här, vad kommer härnäst? Jo just det, vi har ingenting att äta här hemma typ, kul. Varför började jag ens tänka på det där? Mamma är inte hemma än för hon är på dans med mormor och då är det ju bara pappa som står till mitt förfogande, och han köper ju aldrig någonting. Uhu, ledsen jag blir.
    Nu tänker jag inte skriva mer, har i alla fall fått avreagera mig lite. Nu tänker jag i stället ta mig en liten dusch. Adjöken!


Sofie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0