Helt galet!

Vad fasen blev det där för kväll egentligen? Hur mycket saker som helst hände och jag, Sofie Stattin, har fått minnesluckor! Det har verkligen aldrig hänt förut, jag var inte ens särskilt full? Det är helt sjukt. Men hur som helst, kom hem till Bjärtrå redan vid tio i morse för Emma skulle åka till Sundsvall och så. Men det känns faktiskt skönt att få vara hemma ändå. Det är även skönt att jag inte är bakis alls, bara supertrött.
    Men ja, jag hade väl inte så mycket mer att säga nu, mer än att jag nu bara väntar på att en massa rykten ska ta fart. Som efter alla fester i Kramfors som jag är på, jag tror minsann att jag är Kramfors egna lilla Serena van der Woodsen! Emma ska starta en blogg om mig säger hon, tror faktiskt den skulle bli jäkligt poppis! :) Nu ska jag gå och lägga mig och vila, hejja!


Sofie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0