Feber igen, vad härligt

Ja, jag började märka innan jag gick och åt middag att jag frös som fasen, och insåg då att jag faktiskt gått runt och frusit hela dagen. Men på skolan fryser jag ju alltid, så det lär ju ha varit det som var anledningen till att jag inte lagt märke till det tidigare. Hur som helst så tar jag då tempen och ser att jag har 38 grader, inte så himla mycket kan man tycka. Men så slumrar jag till på soffan, och då jag vaknar har jag 39,2 (!), vart kom det ifrån liksom? Men ja, detta gör ju att jag nog blir hemma från skolan i morgon.
    Så min kväll har tillbringats i soffan med en filt framför guldbaggegalan, och huga vad många svenska filmer jag vill se efter det. Helt värdelösa på film verkar vi ju ändå inte vara, det måste jag säga :)
    Nu tänker jag i alla fall gå och tvätta mig, sedan logga ut från msn och allt vad det heter för att titta på vänner tills jag somnar. Hoppas alla anda haft en härlig kväll! Godnatt.


Sofie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0