. . . . . . . . . . .

Haha, nu är jag så jäkla less på den där rubriken att jag snart får nåt bryt! Jag kommer aldrig på något att skriva där. Det tar i regel längre tid för mig att komma på en rubrik än vad det tar att skriva själva inlägget. Så därför fick punkter dekorera mitt lilla inlägg i dag, hihi!
   Jag sov såklart för länge i dag igen. Jag kunde inte somna igår då jag slagit av alla maskiner, så jag låg vaken till kanske fem? Extremt störande. Hur ska jag någonsin kunna vända tillbaka dygnet om jag aldrig ens somnar? Huhu.
    Men nej, jag har ingenting att skriva just nu. Jag har bara blivit rädd för Jennan, för hon får det att låta som att jag måste blogga för att hon ska ha något att läsa. Och då måste jag ju ställa upp, vem vet vad hon gör med mig annars? Läskigt. Dessutom är jag hungrig, men inte sugen på nånting alls. Undra vad vi ska äta i dag? Pappa har säkert inte ens tänkt ut någonting. Han blir så himla slö när han är ledig! Helt sinnes.
    Jaja, jag tänker inte fortsätta försöka klämma fram några fler tråkiga saker att skriva om nu. Så på återeseende!



Sofie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0