Bla bla bla...

Kvällen blev riktigt bra igår faktiskt. Vivi-Anne och Rolf är kanske de underbaraste människorna jag känner. Men ja, det blev såklart lite tråkigt för mig att sitta där med dem efter ett tag så jag gick hit och satte mig. Sedan skulle jag titta på Madagaskar 2 tänkte jag, som jag tog hem för flera dagar sedan, men då upptäckte jag att jag tagit hem den på svenska. Hur jag lyckats med det har jag ingen aning om, men jag kände inte för att se den då i alla fall. Så jag slog på vänner och tittade på det i kanske två timmar, och efter det började jag titta på flera klipp från Time Out på youtube, och jag skrattade verkligen konstant. Jag hade en riktig skrattkväll igår, det kändes befriande må jag säga. De är rätt sällsynta för mig nu för tiden, inte alls lika vanliga som de brukade vara. Men där satt jag i alla fall och tittade på 10 klipp av Time Out tills klockan var 06:17, då kände jag att det började bli dags att sova ;) Jag vet, jag är en smart tjej.
    Så när vaknade jag i dag? Jo självklart kring tre någon gång. Det ska bli roligt att se när jag kommer i säng i kväll/natt. Lär ju inte vara sådär överdrivet trött. Eller konstigt nog är jag faktiskt jättetrött just nu, men jag vet att det kommer ha gått över till nio i kväll ändå, det gör det alltid.
    Nu tänkte jag gå och läsa för det finns ingenting roligt alls att göra här. Så ta hand om er! Puss.


Sofie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0