What you know about that?

Nu är jag fasen trött alltså. Jag hade tänkt gå och lägga mig tidigt i dag, och även om det här är rätt tidigt för mig så är det fasen inte tillräckligt tidigt! Det här går inte, jag måste skärpa mig. Och hur många gånger har inte jag skrivit det i denna blogg egentligen? Att jag ska skärpa mig alltså... Get a grip så att säga. Men det blir ju aldrig av, och jag vet ej varför?
    Otroligt intetsägande kväll har det i alla fall varit, har haft ett big careface påklistrat hela kvällen. Inte ens under Shear Genius rörde jag en min, tyckte det var ett skitskitskittråkigt tema i dag måste jag säga. Och besviken blev jag! Nästa vecka vill jag fasen se lite action, trots att jag inte alls har tid att titta på det då. Har nämligen miljökunskapsprov och en textanalys i svenskan att lämna in på onsdag. Men det löser vi!
    Angående svenskan, jag kan verkligen inte förstå att den här boken är så urbota tråååkig! Jag har aldrig någonsin förut dragit mig för att läsa i en bok. Jag känner liksom ångest inför den. Att den som skrev den ens överlevde, det är mig en gåta. I morse på bussen tänkte jag att jag skulle läsa lite, jag började i Lugnvik, och läste tills jag var i Lunde där jag skulle byta buss. Efter bussbytet tänkte jag ge mig i kast med boken igen, och vad hände? Jo, jag somnade såklart. Femte gången jag somnar av den där boken nu. Men hur som helst, nu har jag gett mig den på att jag ska läsa ut den! På söndag ska jag ha skrivit klart svenskan, ehe... Ja, vi får väl se hur det blir med den saken.
    Men nu blev det en massa svammel här, jag ska faktiskt gå och lägga mig. Bara jag kan få det nu utan att en viss person ger mig dåligt samvete i vanlig ordning, haha! Men godnatt folket, ha en fin onsdag!
 

But you's a scary dude, believed by very few.
Just keep it very cool, or we will bury you.
See all that attitude's unnecessary, dude
.



Sofie.


Kommentarer
Postat av: Anonym

sofie snälla sluta med dina uttjatade blickar och komentarer . och kom inte med ett inlägg sen och säg att du inte gör eller säger något , om du undrar varför många inte gillar dig kan det bero på att du snackar så mycket skit .

2009-02-06 @ 22:34:17
Postat av: Sofie

"Anonym": Kommentarer*

2009-02-07 @ 00:01:43
URL: http://sofiestattin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0